♥♥♥ www.polyamory.nl Forum Index ♥♥♥ www.polyamory.nl
Eerste Nederlandse PolyAmory Website

HELPHELP   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen ChatChat International ChatInternational Chat   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
♥♥♥ www.polyamory.nl

Discussie over "Polygaam huwelijk moet legaal worden&qu

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    ♥♥♥ www.polyamory.nl Forum Index -> Oproepen pers / media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Moet het polygame huwelijk legaal worden?
Ja
66%
 66%  [ 6 ]
Nee
33%
 33%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Auteur Bericht
Glenda Beekink
Gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo 07 Jul, 2010 16:37    Onderwerp: Discussie over "Polygaam huwelijk moet legaal worden&qu Reageer met quote

Beste forumbezoekers,

voor een reportage op Blikvoer.tv, een website voor jongeren van de VARA, ben ik op zoek naar een jongere (15-25) die ik kan interviewen over polyamorie. Dit kan iemand zijn die zelf polyamoreus is of bijvoorbeeld ouders heeft die polyamoreus leven, misschien heb jij een zoon of dochter die hierover mee zou kunnen praten? Ik zal diegene interviewen, met camera en het filmpje (van +/- 5 min) zal op internet komen. Het doel hiervan is om de discussie aan te gaan over het polygame huwelijk. Zou deze legaal moeten worden? Waarom wel/niet? Hoe ervaren zijn polyamorie (in hun directe leefomgeving)? Later dit jaar zal deze discussie verder gaan op radio en tv bij Giel Beelen in Nachtegiel.

Voorbeeld van een reportage op Blikvoer vind je hier: http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=417

Je kan mij hier een berichtje sturen of direct mailen op glenda.beekink@vara.nl. Hoop dat ik een paar reacties krijg!

Groet!

Glenda Beekink
www.Blikvoer.tv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    ♥♥♥ www.polyamory.nl Forum Index -> Oproepen pers / media Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: